Retourbeleid
Annulering
Als je je bestelling om wat voor reden dan ook wilt annuleren, neem dan binnen 30 minuten na aankoop contact met ons op via info@petfresh.nl en we zullen je annuleringsverzoek tijdig in behandeling nemen.
Retourneren
We hanteren een 30-dagen retourbeleid, wat betekent dat je na ontvangst van je artikel 30 dagen de tijd hebt om een retour aan te vragen.
Om in aanmerking te komen voor een retourzending moet het artikel in dezelfde staat verkeren als waarin je het hebt ontvangen, ongebruikt of ongedragen, met labels en in de originele verpakking.
Om een retourzending aan te vragen, kunt u contact met ons opnemen via
info@sandrou.nl. Als je retourzending wordt geaccepteerd, sturen we je instructies over hoe en waar je het pakket naartoe moet sturen. Goederen die naar ons worden teruggestuurd zonder eerst een retour aan te vragen, worden niet geaccepteerd.
Om je retourzending af te ronden, hebben we een kassabon of aankoopbewijs nodig. Je betaalt alleen de retourverzendkosten (niet restitueerbaar); er worden geen restockingkosten in rekening gebracht voor het retourneren van een product.
Let erop dat retourzendingen naar ons magazijn in China moeten worden verzonden, wat hoge kosten met zich kan meebrengen.
Je kunt altijd contact met ons opnemen als je vragen hebt over retourzendingen via info@petfresh.nl
Schade en problemen
Controleer je bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect of beschadigd is of als je het verkeerde artikel hebt ontvangen, zodat we het probleem kunnen beoordelen en oplossen.
Uitzonderingen / niet-retourneerbare artikelen
Bepaalde soorten goederen kunnen niet worden geretourneerd, zoals bederfelijke goederen (zoals voedsel, bloemen of planten), op maat gemaakte producten (bijv.